Σύμφωνα με νέα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών γίνεται λόγος για νέες σκέψεις ώστε να
μπει σε εφαρμογή το σχέδιο επέκτασης της γραμμής του Προαστικού από το Κορωπί μέχρι το Λαύριο. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι σήμερα έχουν γίνει πάρα πολλά σενάρια από πολλές κυβερνήσεις και υπουργεία για την κατασκευή αυτού του έργου, όμως αναφορικά με το τελευταίο η επέκταση αυτή θεωρείται το μεγάλο πρότζεκτ σε συνδυασμό με την επέκταση της Αττικής οδού και το ενδιαφέρον περιστρέφεται γύρω από την χρηματοδότηση του έργου, καθώς την τελευταία φορά που προσπάθησε να μπει στο πακέτο Γιούνκερ τελικά "παγωσε".
Αν κάποιος το παρακολουθήσει όλα αυτά τα χρόνια είναι σαν το "γεφύρι της Άρτας" και αυτό διότι κάθε κυβέρνηση θέλει να το προχωρήσει αλλά πάντα βρίσκει "τοίχο" στο θέμα της χρηματοδότησης.
Η προσωπική μας άποψη ως διαδικτυακή εφημερίδα του Κορωπίου "Koropi Press- Τα Νέα του Κορωπίου" είναι η εξής:
Για να γίνει σπουδαίο το έργο αυτό και να είναι επιτακτική ανάγκη η πραγματοποίησή του πρέπει να είναι σπουδαίος και ο λόγος. Το λιμάνι του Λαυρίου αποτελεί ένα μεγάλο και κομβικό σημείο το οποίο μπορεί να συνδέσει την Αττική με τα νησιά πιο άμεσα απ' ότι ο Πειραιάς (τουλάχιστον για τα νησιά των Κυκλάδων, Βορείου Αιγαίου). Άρα, εφόσον Ναυτιλιακές εταιρείες που συνδέουν τα επιβατικά τους πλοία το Αιγαίου με την Αττική, δεν τοποθετούν γραμμές από Λαύριο, είναι τελείως ασήμαντο να κατασκευαστεί ο Προαστιακός (με εξαίρεση τους πολίτες που μεταφέρονται από Λαύριο, Κερατέα, Καλύβια καθημερινά).
Στην ουσία το σκεπτικό πιστεύουμε πως είναι ένας συνδυασμός που "παγώνει" το έργο αυτό.
1) Εφόσον, δεν υπάρχουν 4-5 πλοία μεγάλων Ναυτιλιακών που να συνδέουν την Αττική με τα πιο εμπορικά νησιά (Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Σύρο, Τήνο, Σάμο) καθημερινά, δεν έχει ουσία να πραγματοποιηθεί μία τόσο μεγάλη χρηματοδότηση για την κατασκευή του έργου.
2) (Με το σκεπτικό των Ναυτιλιακών εταιρειών) Αφού δεν υπάρχει Προαστικός ή άλλη άμεση σύνδεση μαζικής μετακίνησης προς το λιμάνι του Λαυρίου, δεν υπάρχει λόγος να μεταφέρουν οι μεγάλες Ναυτιλιακές εταιρείες πλοία τους που να κάνουν καθημερινά δρομολόγια προς τα νησιά των Κυκλώδων για αρχή, καθώς ο Πειραιάς έχει και Προαστιακό και Μετρό και Τραμ και express λεωφορειακή γραμμή του Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος.
Οπότε, αν υπάρχει θέληση να προχωρήσει το έργο της επέκτασης του Προαστιακού από το Κορωπί στο Λαύριο πρέπει να υπάρχουν δεσμεύσεις των Υπουργείων Υποδομών και Ναυτιλίας με την Τρενοσέ και Ναυτιλιακές εταιρείες ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του έργου με αμοιβαίο συμφέρον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Koropi Press δίνει το δικαίωμα σε κάθε αναγνώστη να σχολιάσει οποιαδήποτε δημοσίευση. Σας παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια και να μην υπάρχουν χυδαία μηνύματα.
KP