Το koropi-press έκανε ένα ρεπορτάζ για την κεντρική Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου στο Κορωπί. Έχει γίνει πολύς λόγος για το πως λυθεί το πρόβλημα με το κυκλοφοριακό εντός της πόλεως. Από πεζοδρόμηση του βασικού άξονα μέχρι και μονοδρόμηση έχουμε ακούσει κατά καιρούς χωρίς να έχουμε δει κάτι έμπρακτο. Θα ρωτήσει κανείς, "Υπάρχει άλλη λύση;". Λοιπόν από μία σύντομη βόλτα στο μήκος της Λεωφόρου μπορούμε να πούμε πως
ΥΠΑΡΧΕΙ. Η λύση αυτή είναι ΕΦΑΡΜΟΦΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ που τόσα χρόνια καταπατείται. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, το βασικό πρόβλημα δημιουργείται από το ύψος του θερινού κινηματογράφου πριν στρίψουμε για την οδό Ανδριανού, μέχρι και το ύψος του νέου κτηρίου της ΔΕΗ. Δυστυχώς οι Έλληνες δεν βλέπαμε ποτέ τους σηματοδότες και τις πινακίδες του κ.ο.κ. Τρία (3) πράγματα αρκεί να κοιτάξει κάποιος που δίνουν άμεση λύση. Πρώτον (1), υπάρχει σήμανση στο ύψος της οδού Ανδριανού που απαγορεύει σε φορτηγά άνω των 3 τόνων, να διασχίσουν το κέντρο της πόλης. Δεύτερον (2), παρόμοια πινακίδα υπάρχει στα φανάρια απέναντι από τα έβερεστ που παραπέμπει τους οδηγούς οχημάτων άνω των 3 τόνων να στρίψουν προς την οδό Αναπαύσεως και να μην διασχίσουν τον βασικό άξονα. Μέχρι εδώ με τις πρώτες σημάνσεις απεγκλωβίζουμε την Λεωφόρο από τα μεγάλα οχήματα. Στην συνέχεια και τρίτον (3), αν περάσει κάποιος κατά μήκος της Βασιλέως Κωνσταντίνου θα δει από την μία πλευρά πινακίδα που μεταφράζεται ότι απαγορεύεται το παρκάρισμα τους μονούς μήνες, και αντίστοιχα από την άλλη πλευρά ότι απαγορεύεται τους ζυγούς. Η λύση έχει δοθεί. Από την μία δεν μπαίνουν στο κέντρο μεγάλα οχήματα ακόμα και υπεραστικά κτελ, από την άλλη δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα εκατέρωθεν πάνω στον βασικό άξονα αλλά μόνο από την μία πλευρά ανάλογα τον μήνα. Μέχρι τώρα υπήρχε μία δημοτική αστυνομία που έκοβε κλήσεις γι αυτό αλλά οι παραβάτες τις έσκιζαν μόνοι τους χωρίς να αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα. Ας γίνει μία εφαρμογή του Νόμου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με επέμβαση της τροχαίας με πρωτοβουλία του Δήμου ώστε καταλάβει ο κόσμος την σημασία των πινακίδων και σίγουρα τα αποτελέσματα θα είναι θεμιτά για όλους.
to monadiko provlima einai sta parkarismena kai mono an kathe mina parkaroun mono apo tin pleyra pou epitrepete kai oxi kai apo tis dio tote akoma kai fortiga na pernane apo mesa xorane ............ alla pou na k atalavoun kapoioi!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό το άρθρο αλλά δεν αναφέρει ποιος θα κάνει κάνει τον έλεγχο της εφαρμογής του νόμου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεται ξεκάθαρα! Τροχαία σε καθημερινή βάση, με πρωτοβουλία του Δήμου ο έλεγχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να το ξεκαθαρίσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με την Βασιλέως Κωνσταντίνου με διπλή κατεύθυνση.
Δεν γίνεται αυτό με την Τροχαία.Η μοναδική λύση είναι να υπήρχε δημοτική αστυνομία.
Ας κοιτάξει το τοπικό αστυνομικό τμήμα,η Τροχαία Αγ.Παρασκευής καθώς και η ΔΙΑΣ,που πολλάκις τους έχει γίνει καταγγελία, όταν περνούν από την κεντρική οδό να μην κάνουν τα στραβά μάτια.......και μετά όλα τα άλλα!
ΕΠΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΩ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΗΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ..........ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ......ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να ενδιφαρθει κ ο Δημαρχος. Αλλα ποιο ΑΝΙΚΑΝΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟ κ ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΤΗ δεν εχω ξαναδει. Πληρης ανικανοτητα κ αδιαφορια για τα παντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν γίνονται έργα πχ Οδός Αττικής, δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί η μονοδρόμηση της κεντρικής οδού!
ΔιαγραφήΕκτός από άστοχα σχόλια, πες και καμία λύση!